İptal - İade
 

1-Ürünümü iade etmek istiyorum.İade şartları nelerdir?

 

İade edilecek ürünü 10 iş günü içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak  kargoya verilmiş olması gerekmektedir.

 

 

İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formunun arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir.

 

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir.

 

 

İade işlemlerinde kargo ücreti Kendinol'a aittir. Anlaşmalı kargomuz Sürat KARGO ile iade formunuzla birlikte göndermelisiniz.

 

2-Ürünümü nasıl iade edebilirim?

 

Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydı ile kargo ile geri gönderebilirsiniz.

 

4- Siparişimi Ne Zaman İptal edebilirim?

 

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, online müşteri destek merkezimize  [email protected] ye e-posta gönderebilirsiniz.

 

5- Kargo şirketi ile ürünü nasıl İade edeceğim?

 

Size en yakın Sürat Kargo şubesine kargonuzu teslim edebilirsiniz.

 

6- İade Adresi nedir?

 

Sultançiftliği Cad. Taşdelen Cad. 3 A / 23 Çekmeköy İSTANBUL

 

7- Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?

 

Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı firmamız Sürat  Kargo'dan aşağıdaki yöntemlerle teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.

 

Sürat Kargo Web Sitesi'nden, gönderi sorgula kutucuğundan sorgulama yapabilirsiniz.

 

 

8- Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

 

İade edeceğiniz ürünleri İade formu ile Sürat Kargodan Karşıdan Ödemeli gönderebilirsiniz.

 

9- Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?

 

Ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 14 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır. Kapıda ödeme iadeleri ise kargo bize ulaştıktan sonra 14 iş günü içerisinde verilen İban hesabınıza yapılavcaktır. 

 

10- Taksitli ödemelerim iadesi nasıl yatırılıyor?

 

Bizden başlatılan iade işlemi bankalar arası farklılık göstermektedir. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

11- Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?

 

Ürününüz normal kullanım ve yıkama şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. 

 

Sipariş ettiğiniz tüm ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra, özenle paketlenir.

 

Firmamız, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren faturası ile birlikte 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz.

 

KULLANICI HATALARINDAN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE, İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.

 

İade ve talepleriniz için ayrıca  [email protected] adresinden bize ulaşabilirsin.

 

Mutlaka

İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş/iade bilgi formunun doldurulmuş olması gerekmektedir.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR